2014. május 27., kedd

6.rész

 
09.26.

                                                                            Vivi
Bence karjaiban ébredeztem ,nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Olyan jó ,hogy most minden rendben köztünk ,de ki tudja meddig fog tartani, tehát ki kell használnom. Csókokkal ébresztettem. 
-Jó reggelt-suttogtam.
-Neked is-ölelt magához. Még egy ideig ott feküdtünk és élveztük egymás társaságát. 
-Elmegyek keresek valami reggelit-csókoltam meg.
-Én addig lezuhanyozok-ment a fürdőszoba fele. Kimentem a konyhába és valami olyat láttam amit nem kellet volna. Nem tudom hány éjszakán át lesz majd rémálmom ez emiatt.
-Gábor az Isten szerelmére vegyél már fel valamit!!!-takartam el a kezemmel a szememet. Egy pillanatra kinyitottam a szemem és ott ült a kanapén meztelenül. Azért szerintem Viktor nem így értette azt ,hogy érezzük otthon magunkat. Se kép, se hang. Csukott szemmel elmentem mellette és kerestem kaját amit aztán bevittem a "szobánkba" és megettük.
-Nem kéne vissza menni?-kérdezte. Basszus ez teljesen ki ment a fejemből. Miután összepakoltunk visszamentünk a koleszba és mindenki ment a saját dolgára. Jó lett volna még csak egy kicsit ott maradni az ágyban vele és lustulni meg beszélgetni.

                                                                        Viktor
Muther haza jött egyszer ,hogy kajáljon ,de észre se vett pedig a kanapén X-box-oztam. Amúgy meg mióta elkezdődött a suli azóta nem is találkoztunk mondjuk nem mintha akarnék vele lenni... Eddig ezt leszartam magasról ,de most már elég volt.
-Nem tűnik fel ,hogy itt vagyok??
-Ja szia.
-Tudod egyáltalán ki vagyok? Csak mert alig láttok nem mintha érdekelne ,de azért mégis csak a fiatok vagyok b­*zdmeg!
-Hogy beszélsz te? A saját anyáddal, aki felnevelt?
-Felneveltél, mi? Folyton üzleti utakon vagytok, vagy mi! A szülinapjaimon se jöttetek haza csak küldtetek egy méregdrága ajándékot azt ennyi! És mindig ezt csináltátok! Ha haragudtam rátok mindig ajándékot adtatok! Nem veszitek észre ,hogy a pénzel nem lehet mindent megoldani?? 
-Amíg mi tartunk el addig ne merj így beszélni velem!
-Tudod mit? Már nem leszek a terhetekre inkább leszek csöves mint ,hogy veletek éljek!-ordítottam és összepakoltam a cuccaim aztán becsaptam magam után az ajtót és elmenetem. Nem tudom ,hogy mi lesz ,de amit mondtam azt komolyan gondoltam. Talán leszek csöves nekem tök8. Most már nem érdekelnek. Egész jó haverok lettünk Gáborral úgyhogy felhívtam.
-Csá. Van kedved bulizni?-modtam.
-Csá. Hát. Ő. Persze menjünk. 
-Találkozzunk a nálatok egy 10 perc múlva-tettem le. Muszáj valahogy kiereszteni a gőzt. 
-Csá. Mizu miért hívtál el ilyen hitelen?
-Nem bulizhatunk csak úgy csütörtök este?
-Hát ,de persze csak olyan fura vagy. Minden rendbe?
-Nem igazán. Tudsz egy kecót? Olcsón vagy esetleg ingyen?
-Hát nem. De! A szobánkba ugye van egy üres ágy  szerintem bevennének.
-Oh tényleg? Kösz!! Tényleg-pacsiztunk le egymással. A buli jó volt bár ha többen lettünk volna biztos jobb lett volna. Leittuk magunkat és röhögtünk felszedtünk 2 csajt és "használtuk a mosdót" :D. Aztán "haza" mentünk. Gábor előre ment megbeszélni ezt az egészet mindenkivel. A papírokat majd holnap elrendezzünk ,de ma már alhatok bent. Elég késő volt úgyhogy a többiek lefeküdtek én meg próbáltam megszokni a helyem. Biztos jobb lesz mint ott.

                                                                         Eszti
Ahogy vissza emlékszem a Bencével való jelenetemre elpirulok. Pedig én nem szoktam ilyet.

-Olyan jól áll az ilyen fajta sapka-simítottam meg a vállát.
-Ő... kösz-mondta én meg levettem a sapkáját és felhúztam a fejemre.
-Na jól áll?
-Hát ja.
-Jajj köszi! Iszunk valamit?
-Aha persze-mentünk el a bár felé. És akkor egy csávó megfogta a seggem.
-Paraszt!-csaptam pofán.
-Mi a baj cica?-próbált megcsókolni ,de a kezével ügyesen lefogott így nem tudtam szabadulni.
-Hé vedd le róla a kezed!-állt meg mellettem Bence.
-Mert? Különben mi lesz?-húzta ki magát a szorítóm.
-Ez lesz-ütötte orrba mire az elterült a földön.
-Azta. Köszi-öleltem meg.
-Nincs mit-ölelt vissza ,de aztán le is fejtette a kezeim magáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése