2014. június 3., kedd

7.rész

 Sziasztok. Megjöttem a hetedik résszel. A részek tudom rövidek, de nem tudom hosszabbra csinálni. Bocsi. :)
10.05.

                                                                       Eszti
Megcsináltam a tesztet. És...és... ohh istenem! Nem vagyok terhes!!! Jajj, ez annyira jó. Most folytathatom a küldetésem. Vivi és Bence szétszakítása. Úgy veszem észre,hogy most már nem nagyon kellek én ide. Mert minden szaron veszekednek. Nekem csupán annyi a dolgom ,hogy amikor épp "örihari" van akkor ott legyek Bencének. Ja, az órák elmentek majd nem sokára lesz egy ZH addigra nagyon fel kell készülni mert nagyon nehéz az anyag. Most is épp összevesztek és Bence elment leinni magát. Most én is veletartok. Ki tudja mi fog történni...
-Héhé elég lesz ennyi-vettem ki a kezéből a hatodik pohár whiskyt.
-Miéé?-kérdezte. És én megcsókoltam. Ennyi pia szerintem elég ahhoz ,hogy ezt megtegyem. És visszacsókolt. És meglepően jó volt. Elfordultam és ott hagytam. Hahh ez jól esett.

                                                                            Bence
Mi a f*szt csiált ez a csaj. Mégs mit képzel magáróóól? Megcsókol azt meg emegy. Pfff. Értem jőőtt Gábor éés bevitt a szománkba. Lefeküüüüüüüüüdtem.

                                                                           Gábor
Ajj! Annyira idegesítőek már ezek. Folyton veszekednek. Szerintem jobb lenne ha hagynák egymást mert már mindenki unja ezt.  És ott van Eszti aki miatt álítólag veszekednek. Ja és már megint kinek kellett összeszednie Bencét? Nekem. Talált.  Már majdnem mindennap ezt csinálja kibírhatatlanok.  
-Figyelj haver! Szerintem hadjátok egymást. Meddig akarjátok még ezt csinálni? Mindennap az egész folyosó titeket hallgat. Esténként meg mindig én hozlak téged fel a bárból. Ja és míj meglepő mindig ott van Eszti melletted.
-Jóó először beszélj halkabban. Aztán pedig tudom igazad van és ezen már én is gondolkoztam. És beszélni fogok vele délután.  
-Oké.-álltam fel és már mentem volna ki amikor utánam szólt.
-Hé. Kösz. Mr. Szerelemdoki
-Hát aki tud az tud. Semmiség.

                                                                       Lara
Éppen mentem haza ebédelni.  Amikor Fanni megállított.
-Gyere üljünk le!
-Ó, mi történt?-kezdtem megijedni.
-Hát tudod Dávid a barátom. 
-Igen?
-Elvisz kirándulni az Alpokba! Ausztriába! Egy hónapra!-visította.
-ÚÚÚ ,de jó!-ugrándoztam vele együtt. -Hé és velem mi lesz?
-Hát vagy koleszos leszel vagy haza mész.
-Hát inkább koleszos leszek.
-Sajnálom ,hogy így alakult.
-Semmi baj, érezd jól magad.
-Köszi-ölelt meg. Elkezdtem keresni a koleszok között melyik van a legközelebb. Talán az ahol azok a srácok laknak akikkel együtt ébredtem.  Jó így hívni őket. :) A srácok akikkel együtt ébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése