2014. április 29., kedd

2.rész

 
    09.02.
                                         
                                                                                Eszti
Felhúztam egy elég rövid, szűk, fekete ruhát. Füstösre kihúztam a szemem. A hajamat szabadon hagytam. És elindultam az udvarra amikor megláttam Bencét. Ma nem egyedül leszek az már biztos. ;) Oda mentem hozzá és elkezdtünk csevegni.
-Szia Sapis fiú.
-Helo furán méregető lány.
-Hehehehehehehe
-Na kiderült ,hogy miért vagyok annyira ismerős?
-Hm. Nem. Nem tudom.
-Talán általánosba együtt jártunk egy kicsit  mert elég sok iskolába jártam.
-ŐŐ. Úristen tényleg! Akkor onnan ismerős a Sapis fiú-ugrottam a nyakába mert már emlékszem ,hogy egy fél évet járt hozzánk hetedikben. De mindenki bírta. Kicsit gondolkozott majd vissza ölelt. 
-Kit ölelgetsz-állt elöttem karba tett kézzel egy lány.
-Vivi ő itt Eszti együtt játunk általánosba félévet. Eszti ő itt a barátnőm Vivi-karolta át a vállát. Na ez volt az a pont amikor lőttek az estémnek.
-Na jó én megyek nem akarok zavarni sziasztok-mentem el mert ott smároltak elöttem. Leültem egy padra és vettem egy pohár vodkát. Miközben iszogattam leült mellém egy srác.
-Szia. Így ünnepeled az első napot?
-Helo. Bocs de nincs kedvem beszélgetni. Igen szingli vagyok ,de nem kell pasi.
-Oké oké nyugi kislány. Csak kérdeztem.
-Jó bocsi csak miért van az ,hogy az összes jó pasinak van barátnőja?
-Héééééééé én szabad vagyok-mondta mire felnevettem.
-Amúgy Gábor.
-Amúgy Eszter.
-Szólíthatlak Esztinek?
-Persze.
-Kérsz?-vett elő egy füves cigit.
-Aha-bólogattam hevesen. Nem szoktam ilyeneket csinálni csak bulikban ,hogy jó érezzem magam. Ennyi jár.

                                                                        Viktor
Az egyetlen jó dolog itt. A bulik. Azokat szeretem. A familyt nem érdeklem, úgyhogy gondoltam itt leszek egész éjjel. Nagyban buliztam, mikor elmentem inni és egy lányt véletlen le öntöttem sörrel. Opsz.
-Héé! Ez új-kiáltotta utánam, mert már mentem volna el, amikor nem tudom miért, de megfordultam. Hmmm...
-Bocs, nem akartam. Ha gondolod, segítek lemosni-húztam pimasz vigyorra a szám.
-ÁÁ nem kell kösz-ment el a mosdók felé. Utána rohantam, mert hát mégiscsak én voltam. 
-Mondtam ,hogy nem kell segíteni-próbálta le mosni de nem sikerült neki. Megfogtam egy WC papírt és bevizeztem. Azzal próbáltam lemosni.
-Na jó most már tényleg hagyd abba. Kezd ez az egész helyzet furcsa lenni.
-De segítek mert én öntöttelek le!
-Húúúú! Ez nem fog kijönni csak hagyj békén!-és kirohant. Hát jó ha elment akkor elment majd lesz másik. Nem érdekel én tényleg csak segíteni akartam. Na jó nem biztos. :P Inkább visszamentem bulizni.

                                                                            Vivi 
Ajj! Bencével már megint összevesztünk, mert szerinte felfújom ezt az egész "Esztis" ügyet. És ha ez nem lenne elég, még le is öntöttek. Az a csávó meg nem hagyott békén. Egész estémet azzal töltöttem ,hogy Bencét keretem. MEG LETT!!! 
-Figyelj beszéljük már meg ezt. Sajnálom, felkaptam a vizet ,de tudod ,hogy szeretlek.
-Jó hagyjuk-csókolt meg. Hálisten. Járkáltunk együtt egy darabig. Aztán hajnali hatkor úgy döntöttünk, elmegyünk aludni.

                                                                         Lara
A buli egész jó volt, csak nem tudtam mit csináljak, mert nem ismertem senkit. De végül egy sráccal beszélgettem, meg iszogattunk. Még sose ittam többet egy-két pohár bornál. De most nem is figyeltem ,hogy mit és mennyit iszok. Csak beszélgettünk és nevetgéltünk. Aztán nem emlékszem a többire. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése