2014. április 25., péntek

Szereplők


                                            Nagy Lara (18)
Egerből jöttem ide a pécsi tudományegyetemnek a művészeti karára. A festészettel szeretnék foglalkozni. Szeretek lovagolni ,de nem járok versenyekre ,mert nem lenne rá időm. Nagyon szeretem az állatokat.

 Havasi Bence (19)
Budapestről jöttem a közgazdaság tudományi karra a PTE-n.  Fogalmam sincs mi akarok lenni. Focizok kiskorom óta.


Gyér Vivien (19)
Budapestről jöttem Pécsre. A természettudományi karra. A hobbim azt hiszem a futás. Ha ideges vagyok elmegyek és attól jobb lesz.



Máté Gábor (19)
Debrecenből jöttem. Informatika karra mentem a PTE-n. Igen tudom elég jól nézek ki. Kosárra járok ,mert sokak szerint magas vagyok. Ennyi.

Dudás Martin (19)
Kaposvárról jöttem ide a jogi karra. A nevem miatt sokat kell szenvednem. A hobbim az úszás.

Somlya Eszter (19)
Zalaegerszegről jöttem a pécsi egyetem közgazdasági karára. Kézizek. A lányok többsége utál ,mert állítólag ellopom a pasijukat. Hahh, nem értem az embereket.

Barna Viktor (20)
Én pécsi gyerek vagyok szóval nem volt sok változás. 
Hobbi:ismeretlen (gyúrni járok)
Kar: ismeretlen (bölcsész ,de nem tom minek)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése