2014. július 8., kedd

12.rész

                                                                             
11.08.
                                       
                                                                          Martin
Ezt a két hülyét ki kellet hozni az éjszaka közepén az állatkert ügyintézési irodájából.  Barmok. A téli szünet előtt lesz egy verseny amolyan "megmérettetés" a sulik között. Mi az ELTÉSEKKEL FOGUNK VERSENYEZNI. Huuh már alig várom. (cinikus voltam ám) A szobámba ültem és kapcsolgattam a tv amikor valamin megakadt a szemem. Mert a híradó sztárjai két fiatal fiú akik beszöktek az állatkertbe az éjszaka közepén és oroszlánt simogattak. Azt a k*rva. Sztárok lettek. :D
-Gábor!!!!-ordítottam az ágyon zenét hallgató haveromnak.
-Mi a f*sz van már?
-Sztárok vagytok haver!
-Mi? Ez komoly? Rájöttek ,hogy én mutogattam a seggem a posta előtt?
-Mi? Na jó ezt nem akarom tudni. De én az állatkertes akciótokról beszélek. Ti vagytok a híradó sztárjai.
-Óhh Istenem hát ezt is megértük! Viktor!!!!!!! Sztárok vagyunk!!!!-rohant ki az ajtón. Kíváncsi vagyok mikor esik le neki ,hogy Viktor nem lakik itt. Hülye gyerek.
-Nem találom!-lihegett (vajon mennyit futhatott?) és elég szomorú volt. És még mindig nem esett le neki. De ha ilyen hülye akkor hagyom abban a tudatban ,hogy Viktor itt van csak ki ment WC-re.
-Mindjárt jön vissza csak elment üríteni-veregettem meg a vállát.
-Jajj, kösz-mondta. Azért egy kicsit sajnálom. Ja igen Esztiéket el is felejtettem. A kis titkukat megtartom magamnak. Nem vagyok paraszt mint egyesek (csak úgy mellékesen Viktor). 

                                                                          Eszti
Bencével kerüljük egymást bár ma este áthívott beszélni valami "fontosról".
-Na, mi az?-vetettem oda.
-Hát csak ezt a múltkorit akartam megbeszélni.
-Figyelj ebből nem kell nagy ügyet csinálni csak egy csók volt ennyi. Jó az már más ,hogy milyen.
-Szerintem is jó volt.
-Öhm nem mondtam ,hogy jó volt.
-Ó szopacs most nagyon beégtem, igaz?
-Hihihi csak szivatlak-löktem meg "játékosan".
-Bolond!-még mindenféléről beszélgettünk csak arról nem amiért jött ,de nem is baj.
-Nem baj ha-vészesen közeledett a szája az enyémhez.-Én akkor most-mondta ,de nem bírtam várni, én csókoltam meg. Ott smároltunk a szobába amikor benyitott Gábor (asszem). Gyors szétszakadtunk. Szerintem nem látott semmit bááár nem baj ha meglátott. ;)

                                                                          Bence
-Csá sztok. Hát te? Á hagyjuk nem igazán érdekel-jött be Gábor. Akkor tehát nem látott meg. Köszönöm. 
-Akkor átmegyünk tanulni inkább hozzátok, Eszti?-kérdeztem mert én nem bírok úgy itt lenni mintha nem történt volna semmi.
-Ja menjünk-mentünk át az ő szobájába. Ahogy beértünk és megbizonyosodott ,hogy nincs itt senki rögtön rám ugrott ,mint egy majom vagy mi. Hát ezen eléggé meglepődtem.
-Hé mit csinálsz?-próbáltam lelökni magamról ,de kapaszkodott ,mint az állat.
-Miért? Én csak folytatom amit elkezdtünk.
-Mit kezdtünk el, esetleg ezt csak a te kis fejedbe kezdted el.
-Na ne csináld már ezt Bence-nyávogott. Kezdett egyre jobban idegesíteni. És ha ez még nem lenne elég akkor leszállt rólam (végre) és bezárta az ajtót. Ez nem normális.
-Na engedj már ki.
-Miért? Nincs kedved játszani? Egész nap feszült voltál csak egy kicsit ereszd ki a gőzt-masszírozta meg a nyakam. Fura ez a lány.
-Na jó kezdesz ijesztő lenni ezt hagyd abba és engedj ki!
-De maradj itt velem csak egy kicsit.
-Most megfogsz erőszakolni? Vagy mi a f*sz?
-Hehehehe dehogyis minek nézel engem pedomacinának?
-Nagyon vicces, de inkább tényleg engedj ki.
-Csak folytassuk ott ahol abbahagytuk-csókolt meg újra. Nem akartam ,hogy igaza legyen a folytatással kapcsolatban csak nem tudtam felállni és arrébb menni olyan jó volt. Már húzta le a felsőmet amikor Vivi? Kopogott az ajtón.
-Miért kell bezárni? Tudom ,hogy van bent valaki nyisd ki!
-Pillanat!-húzta le a pólóját és igazította meg a haját Eszti (amit én túrtam szét?). 
-Ja te vagy az? Gondolhattam volna. Na ne már te meg mégis mit keresel itt? Ja ,hogy ti ketten, aha értem. Rakjatok zoknit a kilincsre vagy mit tudom én-mondta flegmán Vivi. Ezt nem így akartam. Eszti még is mit akart csinálni? Mi van ha Vivi nem jön akkor mi történik? B*szki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése